Pszczyna, dnia 13.05.2015r.
Hospicjum Św. Ojca Pio
Ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1
43 – 200 Pszczyna
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na wybór Wykonawcy robót budowlanych dla realizacji zadnia pn. „Realizacja I etapu budowy Hospicjum – Domu Św. Ojca Pio przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie w Pszczynie” zgodnie z załączoną dokumentacja wykonawczą.
I.ZAMAWIAJĄCY
Hospicjum Św. Ojca Pio, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 43 – 200 Pszczyna
II. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA ZAMÓWIENIA
1. Siedziba Zamawiającego (ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 43-200 Pszczyna).
2. Strona internetowa Zamawiającego: http://hospicjumojcapio.pless.pl
III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zapisami art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z poźn. zm)
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zamawiający realizuje I etap budowy Hospicjum – Domu Św. Ojca Pio polegający na wykonaniu prac związanych z wykonaniem zewnętrznych instalacji gazowych, wykonaniem sieci wodociągowej, wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej, wykonaniem systemu zagospodarowania wody deszczowej, przebudową sieci NETIA, wykonaniem robót drogowych (zjazdu i drogi manewrowej bez ułożenia nawierzchni i krawężników) oraz przebudową sieci elektrycznej.
Szczegółowy zakres prac został podany w przedmiarach będących Załącznikiem nr 2 – Przedmiary.
Wykonawca może zapoznać się z dokumentacją techniczną, która znajduje się w siedzibie Zamawiającego i lokalizacją przedsięwzięcia na miejscu.
Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę wykona zabezpieczenie placu budowy i oznakowanie miejsca robót we własnym zakresie. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę oraz nadzór autorski, a wykonawca z którym Zamawiający podpisze umowę zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe
i uprawnienia do prowadzenia prac w wymaganej specjalności.
UWAGA! Z przedmiaru sieci kanalizacji deszczowej ZAMAWIAJĄCY wyłącza instalację i montaż zbiornika retencyjnego o poj. 50m3.
V. TERMIN REALIZACJI
Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy na realizację robót budowlanych do dnia 30.11.2015r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W WYBORZE WYKONAWCY.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które:
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferty powinny być składane na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia wraz z:
a) aktualnym wyciągiem z KRS, albo zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) zaakceptowanym i zaparafowanym wzorem umowy Załącznik nr 3
c) oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 4.Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów należy to wskazać poprzez zaznaczenie odpowiednich opcji w Oświadczeniu
i przedstawić stosowne dokumenty, o których tam mowa. Dokumenty te należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy.
d) wykazem co najmniej 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
e) oryginałem dokumentu upoważniającego do złożenia oferty przez osobę reprezentującą Wykonawcę.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Oferty winny być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy.
Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia.
Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
Formularz oferty, oświadczenia, wykazy muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy.
VIII. KRYTERIA OCENY
L.P |
Kryterium |
Waga |
1. |
Cena brutto z poz. „RAZEM” |
100% (100%= 100,00 pkt) |
Pbad.C= C min/Cbad x PC max
Gdzie:
Pbad.C – punkty za kryterium cena brutto z poz. „RAZEM” przyznane danej ofercie
C min – najniższa cena z poz. „RAZEM” spośród ocenianych ofert
Czad – cena z poz. „RAZEM” oferty badanej
PC max- maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium cena
Wykonawca dokonując wyceny oferty winien dokonać wyceny każdej z poniższych pozycji odrębnie tj.
Lp. |
Roboty |
Kwota netto |
VAT |
Kwota brutto |
1 | Wykonanie zewnętrznych instalacji gazowych | |||
2 | Wykonanie sieci wodociągowej | |||
3 | Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej | |||
4 | Wykonanie systemu zagospodarowania wody deszczowej z wyłączeniem zbiornika retencyjnego o poj. 50m3 wraz z jego montażem | |||
5 | Przebudowa NETIA | |||
6 | Część drogowa – etap I | |||
7 | Przebudowa sieci elektrycznej | |||
RAZEM: |
IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
X. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony telefonicznie przez Zamawiającego. Umowa zostanie podpisana w ciągu 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w terminie 2 – dniowym, Zamawiający wybiera kolejną ofertę najkorzystniejszą cenową spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ponownego ich badania.
XI. DANE KONTAKTOWE OSOBY ZOBOWIĄZANEJ DO UDZIELANIA INFORMACJI
Dodatkowych informacji udziela Prezes Stowarzyszenie Pani Teresa Buczak pod numerem telefonu 601 243 415 oraz adresem e:mailpio@hospicjumojcapio.pless.pl. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej terenu robót w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Panią Teresą Buczak.
– formularz ofertowy – Załącznik nr 1
– przedmiary – Załącznik nr 2
– wzór umowy – Załącznik nr 3
– oświadczenie – Załącznik nr 4
Załączniki nr 1 i nr 3 i nr 4 musza być podpisane przez osobę wskazaną w KRS lub zaświadczeniu o Wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej bądź innym rejestrze. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną konieczny jest podpis Wykonawcy (np. w formie skanu)
XIII. UWAGI KOŃCOWE
Zapraszam do składania ofert
Z poważaniem
Teresa Buczak
Prezes Hospicjum Św. Ojca Pio
ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA
– formularz ofertowy – Załącznik nr 1
– przedmiary – Załącznik nr 2
— przedmiary instalacje sanitarne
— przedmiary zew. instalacje gazu
— przedmiary przebudowa instalacji Netia
WSPIERAJ TAK GODNE MIEJSCE, JAK HOSPICJUM
NASZE KONTO: 03 1020 2528 00000702 0015 2728
DZIAŁAMY DZIĘKI TWOIM DAROWIZNOM!
Nieprzerwanie od 23 lat profesjonalnie opiekujemy się każdym powierzonym nam pacjentem
MAMY CERTYFIKAT ISO 9001:2015
Nasi patroni i partnerzy:
Sprawozdania: